Na zakończenie roku Carlsberg przygotował dla swoich konsumentów niespodziankę. Do promocyjnych 10-paków piwa tej marki będą dołączone kalendarze ilustrowane pracami polskich artystów nowego pokolenia.
Kalendarz Carlsberga to już tradycja. W tym roku będzie miał on jednak charakter wyjątkowy, bo stworzony został przez polskich artystów nowego pokolenia. W ten sposób marka kontynuuje tradycję mecenatu zapoczątkowaną przez jej założyciela J. C. Jacobsena, miłośnika sztuki, którego prywatna kolekcja dała początek duńskiemu muzeum Ny Carlsberg Glyptotek.
Kalendarz w oryginalny sposób przybliża konsumentom markę Carlsberg. Dwanaście wyjątkowych prac zainspirowanych zostało ponad 160-letnią historią firmy oraz przyszłorocznymi wydarzeniami, w których Carlsberg odegra niezwykłą rolę: UEFA EURO 2012™ i Przystanek Woodstock.
Przygotowując tegoroczną promocję świąteczną, chcieliśmy, aby nasi konsumenci dostali prezent wyjątkowy. Inspirowani postawą J.C. Jacobsena, podjęliśmy wyzwanie, by stworzyć galerię prac polskich artystów nowego pokolenia. W ten nietypowy sposób chcemy przybliżyć konsumentom świat Carlsberga, który łączy w sobie browarnicze tradycje, piłkarskie emocje oraz sztukę – mówi Maciej Szalaty, Senior Brand Manager Carlsberg.
Kalendarz Carlsberga na rok 2012 dołączony będzie do specjalnie oznakowanych 10-paków. Promocyjne paki można nabyć już od połowy listopada w wybranych sieciach handlowych, a sam kalendarz zobaczyć na stronie http://carlsberg.pl/#/Kalendarz2012.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/kalendarz-carlsberga-na-rok-2012